Багато дітей різного віку страждають від порушень мовлення та научіння. Ці порушення викликані не низьким інтелектом або психічними розладами, чи несприятливими соціоекономічними умовами,. Порушення мовлення та научіння мають нейробіологічне походження і виникають через неправильний розвиток окремих ділянок головного мозку у внутрішньоутробному періоді.
Серед таких порушень може бути дислексія (порушення читання), дизорфографія (нездатність співвіднести звуки мови з письмом),диспраксія (нездатність до правильного виконання та координації завчених рухів), дисфазія (порушення мовлення), дискалькулія (нездатність до арифметики і рахунку ). Також це можуть бути проблеми коротко- та довготривалої пам’яті, самоорганізації, відчуття часу та інші, що заважають дитині ефективно вчитися у школі.
Ефект методу "Томатіс" полягає у тренуванні нервових ланцюгів від рецептора (вуха) до мозку, що беруть участь в сприйнятті та аналізі звукових сигналів. Це незвичне тренування впливає на різні ділянки мозку, збалансовуючи їх роботу, впливає на рухову координацію, відчуття ритму, процес запам’ятовування інформації. Завдяки цьому метод "Томатіс" може допомогти дітям у розвитку компенсаторних механізмів подолання проблем мовлення та научіння. Метод "Томатіс" не усуває ці проблеми, але допомагає людині навчитися їх контролювати і, як наслідок, ефективно з ними справлятися
*Метод TOMATIS® і программа TALKSUP® не являють собою ні лікування,ні засіб постановки діагнозу для будь-якого медичного чи психологічного розладу